Godkendelsesprocessen
For at blive godkendt som leverandør af hjemmepleje i Gribskov Kommune skal leverandøren være en CVR-registreret virksomhed og sende en anmodning om godkendelse til kommunen. Det gøres ved at udfylde kommunens anmodningsskema med udgangspunkt i godkendelsesmateriale og tilhørende bilag, som findes nedenfor på denne side.
Godkendelsesmaterialet med tilhørende bilag udgør de krav og pligter, man som leverandør skal leve op til.
Anmodninger behandles løbende
Anmodninger om godkendelse behandles løbende, men sagsbehandlingstid skal forventes.
Anmodninger inklusiv eventuelle bilag sendes til sundhedogomsorg@gribskov.dk med teksten ”Anmodning om godkendelse som fritvalgsleverandør” i emnefeltet.
Møder med leverandørerne
Kommunen holder efterfølgende møder med leverandørerne om deres anmodning.
Stil gerne spørgsmål
Alle interesserede leverandører er meget velkomne til at kontakte forvaltningen, hvis de har spørgsmål. Det gøres ved at skrive til sundhedogomsorg@gribskov.dk og skrive ”Spørgsmål vedr. godkendelse som fritvalgsleverandør” i emnefeltet.
Svar på anmodning
Kommunen forventer at give leverandørerne besked om godkendelse umiddelbart efter mødet, under forudsætning af, at al dokumentation fra leverandøren foreligger.
De godkendte leverandører skal levere hjemmeplejeydelser til borgerne fra godkendelsestidspunktet.
Udkast til kontrakt (PDF)
Anmodningsskema til private leverandører, bilag 1 (PDF)
Godkendelsesmateriale, bilag 2-19 (PDF)
Logbog - ændringer til godkendelsesmaterialet